ගුප්ත විද්යාවට අයත් පිල්ලි යෑවීමේ ශාස්ත්රය මාරණ තන්ත්රීය ගුරුකම්වලට අයත් ය. මිනිසා පිල්ලිවලට බය වීමට හේතු වන්නේ පිල්ලියක් යවා මිනිසුන් මැරීමට, සොර සතුරන්ට දඬුවම් දීමට, ගොඩ මඩ ඉඩම් දේපළ විනාශ කිරීමට, පිස්සු ඔල්මාද කිරීමට ද, කැඩුම් බිඳුම් ඔත්පල කිරීම් ද, යක්ෂ භූත වේෂයන් ඇති කිරීමට, ව්යාපාර, ගේ දොර පාළු කරවීමට, රෝග සාදා සුව නොවී මරණය තෙක් දුක් වින්දවීම හා මිනිසාගේ පැවැත්මේ විනාශයක් ඇති කිරීමට හැකි නිසා ය. මෙය සත්යයි. බොරු නොවේ.
විශේෂයෙන් පිල්ලි වර්ග සතරකි. 1. කුළුදුල් දරුවාගේ මළ කඳෙන් යවන පිල්ලිය. 2. ජීවම් කිරීමෙන් මළ කඳට ප්රාණය දීම, 3. පිල්ලි යකා බැඳි මළකඳ ආරූඪ කිරීම, 4. පුද දී යකාගේ අදහස ඉටුකර ගැනීමට උපයෝගී කර ගන්නා ක්රමයන් ය.
ක්රි. වර්ෂ 1910 ශ්රී ලංකාවට පැමිණි සුප්රකට මහා විද්යාඥයකු වන ආචාර්ය ඔපර් වෝල්ඩ් මහතා පිල්ලි පිළිබඳ බොහෝ වැදගත් කරුණු රාශියක් අධ්යයනය කළ අයෙකි. එතුමා ඉන්දියානු සඟරාවක පිල්ලි පිළිබඳ විස්තරයක් මේ අයුරින් සනිටුහන් තබා ඇත.
ප්රථමයෙන් කුළු ඳුල් තරුණියක් යයි දැනගත් මන්ත්රක රුවකු විසින් ඇගේ නම ඌරු දතකින් බුලත් කොලයක ලියා පිට පැත්තේ රුව ඇඳ ඒ තරුණිය විසින් හපා කෑ බුලත් හපය ද ඇඳිවත නූල්, කුණු, නිය, කෙස් ආදී පංච මල පහේ කොටස් කොළයෙහි ඔතා තරුණියට උඩින් පැනෙන ලෙස වළලා දින තුනකින් පසු ගෙන නයි තුඹසක් තුළ දින තුනක් තබා ආපසු සඟවා තබා ඒ තරුණිය කවදා හෝ විවාහ වී ගැබ්බර වී සිටින විට බුලත් කොලය නැවත ඇයට උඩින් පන්නවා ගනී. ඉන් පසු ඇයට මහත් බියකරු හීන පෙනේ. මේ තත්ත්වය උග්ර වී දරුණු අතට හැරී බලා සිටියදී ඇගේ ශරීරය කෘෂ වේ. දරුවා බිහි කරන විට ඇගේ කුස තුළට යක්ෂ ආරූඪය ඇති වී ඇය මළ දරුවකු බිහි කරයි. එවිට ඇදුරාගේ සිතට සතුට උපදී. මේ සියල්ල දෙස ඇස ගසා සිටි මන්ත්රකරු පිරිසිදු වී රහසින් ගිනි කබලක් ගෙන මල් දම් පැළඳ රතු රෙද්දක් පොරවාගෙන කෙස් වැටිය පිට කොන්ද තෙක් කඩා මුදා හැර දොළ තටු පුද දී මහා සොහොන් යකා බන්දනය කරයි.
ඉන්පසු ඇදුරා වළ දමා ඇති මළ මිනිය රහසින් ගොඩ ගෙන රාත්රි 12 ට තොටුපලකට ගෙන ගොස් නහවා බඩ පලා රිදී කෙන්දක් ඇතුළු කර දිවි හමකින් වසා හිසේ තලප්පාවක් පළඳවා නූල් පොටකින් අත ද බඳියි. මේ සඳහා සමයන් තටු 3 ක් සාදා එහි සුරුහම් කළ මළමිනිය රැගෙන පාළු නිවසකට ගොස් තබා රතු රෙද්දකින් වසා බිත්තර, ලේ ගොටු, මස්, රතු මල් වර්ග ඇතුළු පූර්ණ පිදේනි තටු තබා සුදු පිරුවටයක් එලා ඒ මත වාඩි වී අදාළ පිල්ලි මන්තර වලින් ජීවම් කිරීම අරඹයි. එවිට මහා භයංකාර ලෙසින් මළ මිනිය සෙළවෙයි. පිල්ලි යකා නටයි. එවිට ඒ යක්ෂයාගෙන් තමාට අවශ්ය ඕනෑම වැඩක් කර ගත හැකිය.
මෙසේ ප්රාණ කරන පිල්ලි වලින් එකක් මෙසේය. පාද නොකැඩෙන අයුරින් ගරුඬකු අල්ලා මැරෙන තුරු භාජනයක් තුළට දමා මියගිය ගරුඬාට තුන් කුළුඳුල් බිල්ල දී පිල්ලිය ලබා ගෙන දොළ තටු පුදා නිසි වේලාවට සතුරාගේ නිවසට යාබද සොහොනකදී පිල්ලි යකා ආරූඪ කර පත්තෑයා සොහොනෙහි හිටුවා ඇති කෝටුව දිගේ ඉහළට යන්න අණ කරයි. එවිට පත්තෑයා නොපෙනී යයි. විදුලියක වේගයෙන් සතුරා ළඟට ගොස් ආපසු එයි. එවිට කෝටුවෙන් පහරක් ගසා පත්තෑයා මල් ගොටුවට දා ගනී. එයින් පහර කෑ අයකු කොතරම් වෙදකම් කළත් සුවයක් නොවී මැරී යයි. එය පත්තෑ පිල්ලියයි.
භාරතීය ඉන්දියාවේ එක් එක් ප්රාන්තවල එක් එක් ගෝත්රිකයන් සිටියද, භාෂාවෙන් වෙන් වුවද, ආගමික වශයෙන් වෙනස් වුවද, ඒ හැම ගෝත්රිකයන්ම ඔවුන්ගේ භාෂාවෙන් භාවිතා කරන යන්ත්ර මන්ත්රවල විශ්වාසයක් අදත් පවතී. එමෙන්ම ඔවුන් අතර ගුප්ත විද්යාවට අයත් ප්රබල පිල්ලි ඇත. මේවා අති බියකරුයි. ඒ පිල්ලි වලට මෙම නම් භාවිතා කරයි. මහ සොහොන් පිල්ලිය, ගිනි පිල්ලිය, නාග පිල්ලි, බලු පිල්ලි, බළල් පිල්ලි, වවුල් පිල්ලි, දිවි පිල්ලි, මළ පිල්ලි, කුරුමිණි පිල්ලි, වඩිග පිල්ලි ආදී නාමයන්ගෙන් හැඳින්වේ. මේවා ඉතා දරුණුq ඒවාය.
අද අප රටේ වෙසෙන ඇදුරන් බොහෝ දෙනෙකු විසින් පිල්ලි යෑවීම සඳහා භාවිතා කරන්නේ කල්ලු, මලයාලි ආදී මන්ත්ර විධිය. මේ ඉන්දියානු ගෝත්රිකයන්ගෙන් ලබා ගත් ආභාසයන් අනුවද පිල්ලි යවයි.
පිල්ලි යෑවීම හා පිල්ලි වලින් පල ලබා ගන්නා සැටිත් කබලෑ පටුන නම් මන්ත්ර පොතේ මෙසේ සඳහන් වන පිල්ලි වල විස්තර අනුව අපට පිල්ලි පිළිබඳව විශ්වාසයක් තැබිය හැකිය. ඉන් කවි කීපයක් මෙසේය.
එදා මුළු සූනියම්න
පිල්ලි දහ අට නියමින
අංගං විසි සතර කින
පැමිණි පිළිවෙළ කියන් මෙලෙසින
දිගිනුත් ඔඩ්ඩිස පොත වඩු රියන යි
පුලුලින් පත් ඉරු වග්ගුස් කාල යි
පෙලින් ලියූ පෙලවල් කුරු දොළහ යි
තදින් බැඳපු පොත වට බැමි දොළහ යි
පිල්ලිමෙ දහ අට අංගං දෙතිස යි
ජීවන් දහඅට රූකඩ දොළස යි
කටුසර ජීවන් දෙසිය අසූව යි
ඉනා දෙනා තෙල් මන්න්ත්රා දොළහ යි
මිනී මරන්නට උපත කියන් නේ
කුරුමිණි ඔළුවේ ගිතෙල් උලන් නේ
ජපකර සොහොනා යවපන් නේ
දුර්ජන සතුරා මැරී වැටෙන් නේ
මෙවන් ගුරුකම් රැසක් මේ පොතේ සඳහන්ව ඇත.
පිල්ලි යෑවීමේදී හෝ මන්ත්ර ආදියෙන් දිෂ්ඨ§ කර බන්දන කිරීමේදී මන්ත්ර වේදියාට ඇදුරාට යම් විධියකින් වැරැදුනහොත් ඇදුරාගෙන් පමණක් නොව ඔහුගේ අඹු දරුවන්ගෙන් පවා පළි ගනී. සිය පවුලම වනසා මරා දමයි. මෙයයි එහි බිහිසුණුම තත්ත්වය. එම පොතේම එය මෙසේ සඳහන්ව ඇත.
නියම සූනියම් පොතකි බොලන්නේ
මිනී මරන්නට උපත කියන් නේ
දැන කළහොත් තම දිවි ගැලවෙන්නේ
නොදැන කළොත් වරිගෙත් නැති වෙන්නේ.
කළොත් අපායේ වැටෙයි කියන් නේ
ඒ පොත් ඉරු පිට පෙරලා පන් නේ
වානේ කටු ගැසූ තැනට බලන් නේ
කුමාර පිල්ලිය එතන තියෙන් නේ
එහෙත් කොතරම් පිල්ලි එව්වත් තෙරුවන් වඳින දෙවියන් පුදන, ඊර්ෂ්යාව, ක්රෝධය, වෛරය, කේලම්, නොකියන කට ඇරියොත්, බොරු නොකියන, මස් මාංශයෙන් තොර කිසිදු සත්පුරුෂයකුට පිල්ලියක් යවා විනාශ කිරීමට බැරිය. එවන් අය ළඟට පිල්ලිය ගොස් ආපසු ඇවිත් ඇදුරා පිටින් යයි.
ඕනෑම අංගමක්, පිල්ලියක් ව්යාපාරික ස්ථානයට හෝ නිවසට තමාගේ ශරීර ආරක්ෂාවට හා සියලු භූමි ආරක්ෂාවට හූණු බිත්තර, මකුළු බිත්තර, අබිං, කංසා, බේඳුරු මුල් මල් දුම්මල තෙළින් අඹරා ගම් බිත්තර කටුවක් තුළට දමා තිරිවානා ගල් තුනක් මත තබා පස් පැඟිරි දරින් රත්කර සිඳුවා සුරයක හෝ කුප්පියක, හෙප්පුවක බහා ළඟÊතබා ගන්න. මෙයට බලු කෙළ හා ගැරැඬි සැවද අඹරා මිශ්ර කරන්න. සියල්ලම මල් බුලත් පුටුව සකසා එහි තබා රවි දිනක රවි හෝරාවෙන් මේ මන්තරයෙන් 3008 වරක් ජප කරගන්න.
ඕං හ්රSං රාම ගිනි ජල නලඹු ආරූඪ ගිනි ගිනි සුරැකැල ප්රේත හන්තු ජෝගිනි නල්ලා හේ හේ විෂ්ණු තයිනාර ශිලම්බු කාලී වල්ලි අම්මා දේව මැණියනි ඔඩ්ඩිවාරේ කේ කදිර දේව වේලා මයුම් කන්නි වේලාමනේ ගනපති සරස්වතී වා ගිනි කාලි වා වා ශ්රියා කානතාවේන් වා වා දුක්ඛ නෛයිනාක් කඹල් එන්නප් පේරුම් කඩල් ආදිත්ය හනුමන්තා වර කුමාර මූක වේලාමනේ මූදු මුල්ලිජපොරොන්දු හිර මුද්ර සුරුංඩු කංඩාල් අංගං පිල්ලි කෛ කට්ටු මෙහොගනී ගිනි දැල් පූට්ටු.
දිවි ඇතිතෙක් අන වින කොඩිවින අංගං පිල්ලි, යක්ෂ භූත ප්රේත අමනුෂ්ය බලවේග ඇඟට ළඟට ළං නොවේ.
(පැරැණි පුස්කොල පත් ඉරුවෙන් උපුටා ගත් මන්ත්රයකි)
රඹුක්කන ජිනදාස එදිරිසිංහ
divaina
උපුටා ගැනීම් සහිතයි .... දයාබර පාථක සහෘදයිනි ඔබ මෙම වෙබ් අඩවිය හා පළකෙරෙන ළිපි පිළිඹඳව සෑහීමකට පත්වේනම් like කිරීමෙන් හා share කිරීමෙන් මිතුරන් අතරේ බෙදාහැරීමට කාරුණික වන්න...ඔබගේ වටිනා අදහස් දැක්වීමද (''Comment'') අගය කොට සළකමි...ස්තුතියි....
අබිරහස් අඩවිය - Abirahas Adawiya
No comments:
Post a Comment