Tuesday, May 19, 2020

සැබෑ 'අවතාර' වල රහසිගත ඡායාරූප 10 ක් ....(real ghost Awathara අබිරහස් අඩවිය - Abirahas Adawiya - හොල්මන් කතා. holman katha)


සාමාන්‍යයෙන්, භයානක අවතාර කථා යනු පරම්පරාවෙන් පරම්පරාවට ගෙන යන මිථ්‍යාවන් සහ ජනප්‍රවාද පමණි. මෙම ඡායාරූප 10 ඔබේ මනස වෙනස් කර අවතාර විශ්වාස කිරීමට හේතු විය හැක. සාම්ප්‍රදායික අවතාර කතා වල මාතෘකාව වී ඇත්තේ ස්පූකි දර්ශන, වර්ණාවලි දරුවන් සහ සුදු පැහැයෙන් යුත් කාන්තාවන් ය . හරිද? ඔවුන් පවසන්නේ සත්‍යය ප්‍රබන්ධයට වඩා අමුතු දෙයක් වන අතර, මෙම රහසිගත ඡායාරූප 10 ඔබට ඒවා සත්‍යද නැද්ද යන්න දෙවන වරට අනුමාන කරනු ඇත. ඒවා පහතින් බලන්න.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
එංගලන්තයේ චෙෂයර් හි පිහිටි කොම්බර්මියර් ඇබේ පුස්තකාලයේ 1891 දී සිබෙල් කෝබට්ගේ ඡායාරූපය, අභාවප්‍රාප්ත කොම්බර්මියර් සාමිවරයාගේ අවතාරය ඔහුගේ පුටුවේ වාඩි වී සිටින බව පෙනේ.

1891 දී සිබෙල් කෝබට්
ආධුනික ඡායාරූප ශිල්පී  කෝබට් ඇගේ කැමරාව සකසා මෙම පැයක පමණ කාලයක් නිරාවරණය කර ඇති අතර ඇගේ මස්සිනා වන කොම්බර්මියර් සාමිවරයාගේ අවමංගල්‍යය නිවසේ සිට සැතපුම් හතරක් දුරින් සිදුවෙමින් තිබියදී. සිත්ගන්නා කරුණ නම්, මියගිය ස්වාමීන්ගේ පුටුවේ වාඩි වී සිටින බවක් පෙනෙන්නට තිබීම, කොම්බර්මියර් සාමිවරයා විය යුතුය . 

------------------------------------------------------------------------------------------------------
1919 දී ගන්නා ලද මෙම කණ්ඩායම් ආලේඛ්‍ය චිත්‍රය ශ්‍රීමත් වික්ටර් ගොඩාර්ඩ්ගේ රාජකීය ගුවන් හමුදා බල squad ණයෙන් වන අතර එය දින දෙකකට පෙර මියගිය කාර්මිකයෙකුගේ මුහුණක් ලෙස පෙනේ.

ශ්‍රීමත් වික්ටර් ගොඩාර්ඩ්ගේ RAF බල squad ණය. 
පළමුවන ලෝක සංග්‍රාමයේ  එච්එම්එස් ඩෙඩලස් පුහුණු මධ්‍යස්ථානයේ සේවය කළ ගොඩාර්ඩ්ගේ බලගණයේ මෙම කණ්ඩායම් ඡායාරූපය, දින දෙකකට පෙර ගුවන් යානා ප්‍රචාලකයක් මගින් අහම්බෙන් මරා දැමූ කාර්මිකයෙකු වූ ෆ්‍රෙඩි ජැක්සන්ගේ අවතාර මුහුණ දැක්වෙන බව කියනු ලැබේ  . ඔහුගේ මුහුණ  ඉහළ පේළියේ ගුවන් භටයාට පිටුපසින් පෙනෙන බව කියනු ලැබේ. මෙම ඡායාරූපය ගනු ලැබුවේ ජැක්සන්ගේ අවමංගල්‍ය දිනයේදීය.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

දකුණු පස ඇති ඡායාරූපය, මියගිය ටෙරියරය ගේ ආත්මය ඔහුගේ  හොඳම මිතුරා සමඟ නැවත එක්වන බව පෙන්වයි.
ටෙරියරය ගේ ආත්මය දකුණු පස ඇති ඡායාරූපයෙහි දැකිය හැකිය.
1939 දී ලයිෆ් සඟරාවේ මුද්‍රණයකට අනුව , වම් ඡායාරූපයෙහි ටෙරියර් විශාල බල්ලාගේ ආදරණීය ක්‍රීඩකයා විය. ටෙරියර් මිය ගිය පසු, දකුණු පැත්තේ බල්ලා සිත් තැවුලට පත් විය. කුඩා ටෙරියරයේ ආත්මය විශාල බල්ලාගේ පිටුපස කෙළින්ම සැරිසරන බව පෙන්වයි.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------

ඒබ්‍රහම් ලින්කන් ඔහුගේ වැන්දඹුව වන මේරි ලින්කන් සමඟ අවතාරයක් සිටිනවා යැයි කියනු ලබන මෙම පින්තූරය 1870 දී පමණ ගන්නා ලදි. එය ආත්ම ඡායාරූපකරණයේ පළමු උදාහරණය ලෙස සැලකේ.

මේරි ලින්කන් සමඟ ඒබ්‍රහම් ලින්කන්ගේ අවතාරය.
විලියම් මුම්ලර් මුලින් බොස්ටන්හි කැටයම්කරුවෙකු වූ අතර ඔහු ඡායාරූපකරණය විනෝදාංශයක් ලෙස සැලකීය. ස්වයං ඡායාරූපයක් වර්ධනය කර අවසන් මුද්‍රණයේ දී “ ආලෝකයෙන් සාදන ලද දැරිය ” සොයා ගැනීමෙන් පසු , ඔහු පළමු ආත්ම ඡායාරූප ශිල්පීන් අතරට එක් විය - ඡායාරූපවල අවතාර සහ ආත්මයන් අල්ලා ගැනීම ඔහුගේ ප්‍රධාන ඉලක්කයයි. මාතෘකාව ඔහුට අධ්‍යාත්මික ප්‍රජාවෙන් ප්‍රශංසාව හා නින්දා අපහාස ලබා දුන්නේය. බොහෝ අය ඔහුට වංචා කළ බවට චෝදනා කළද කිසිවෙකුට ඔහුගේ ක්‍රමවේදයන් නිෂ්ප්‍රභ කිරීමට නොහැකි විය.

ඉහත ඡායාරූපයෙහි දැක්වෙන්නේ සෙවණැල්ලක් වූ අභාවප්‍රාප්ත ඒබ්‍රහම් ලින්කන් ඔහුගේ වැලපෙන බිරිඳ මේරි ලින්කන් පිටුපස සැරිසරන බවයි.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

ආත්ම ඡායාරූපකරණයේ ප්‍රමුඛ පුරෝගාමියෙකු වන විලියම් හෝප් 1920 දී පමණ යුවළකගේ සහ යැයි කියන කාන්තා ආත්මයක ඡායාරූපයක් ගත්තේය.

තරුණ ගැහැණු ආත්මයක් සහිත යුවළක්
මියගිය ආත්මය තම ආදරණීයයන් සමඟ සම්බන්ධ වීමට කැමැත්තෙන් ඔහුගේ ඡායාරූප සඳහා වාඩි විය. (මෙම ඡායාරූපය සඳහා විශාල ඉල්ලුමක් පැවතුනි) 
-------------------------------------------------------------------------------------------------

එංගලන්තයේ ක්‍රව්හි අධ්‍යාත්මික විද්‍යාඤයින් කණ්ඩායමක් වන “ක්‍රව් කවය” හි සාමාජිකයෙකු ලෙස හෝප් කියා සිටියේ ආත්මයන් ඡායාරූප ගත කළ හැකි බවයි.

මියගිය මේජර් ලිවර්සන්ගේ ආත්මය
හෝප් විසින් 1931 දී ගන්නා ලද මෙම පින්තූරය , හෝර්ටෙන්ස් ලිවර්සන් මහත්මියගේ මියගිය ස්වාමිපුරුෂයාගේ හිස පිටුපස සැරිසරන ආකාරය නිරූපණය කරයි .
--------------------------------------------------------------------------------------------

අද්භූත විමර්ශකයින් 1922 දී හෝප් වංචාවක් ලෙස හෙළි කිරීමට උත්සාහ කළ නමුත් ඔහුගේ ඇදහිලිවන්තයන් කිසි විටෙකත් ඔහු ගැන සැක නොකළහ.

විලියම් බැරට් ආත්මය
පසුව 1922 පෙබරවාරි මාසයේදී වංචාවක් ලෙස හෙළි විය ; අද්භූත ගවේෂක හැරී ප්‍රයිස් වාර්තාවක් ලිවීමට තරම් දුර ගොස් ඇත :  “විලියම් හෝප් හිතාමතාම තමාගේම [ඡායාරූප] තහඩු වාඩිවී සිටින අය සඳහා ආදේශ කිරීම සම්බන්ධයෙන් වැරදිකරු වී ඇත ... එයින් ගම්‍ය වන්නේ වංචනික අරමුණු සඳහා මාධ්‍යය වාඩි වී සිටින තැනැත්තාට විනිවිදක සහ ව්‍යාජ තහඩු යොදා ගනිමින්අ නුපිටපතක් ගෙන එන බවයි.  වෙනත් වචන වලින් කිවහොත්, හෝප් ඡායාරූප වලට අවතාර ආත්ම එකතු කිරීමට බහු නිරාවරණ ක්‍රම භාවිතා කළ බවයි.
හෝප්ගේ අනුගාමිකයන් සහ රසික රසිකාවියන් පක්ෂපාතීව සිටි අතර ඔහුගේ මරණයෙන් පසු මතභේදාත්මක ඡායාරූප ශිල්පියා අවතාරය ඡායාරූපවල සටහන් කර ඇති බව කියා සිටියේය.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
1936 දී කපිතාන් හියුබට් සී. ප්‍රොවාන්ඩ් විසින් මුලින් ගන්නා ලද මෙම ඡායාරූපය එංගලන්තයේ නොර්ෆොක්හි රේන්හැම් ශාලාවට හොල්මන් කරන අවතාරයක් පෙන්වයි.

රේන්හැම් ශාලාවේ බ්‍රවුන් ආර්යාව. 
ජනාධිපති ආර්යා ඩොරති වල්පෝලේ, මහා බ්රිතාන්යයේ ප්රථම අග්රාමාත්ය, රොබට් වල්පෝලේ සහෝදරිය හැර වෙනත් කිසිවෙකු නැත.

ප්‍රබන්ධයට අනුව,  චාල්ස් ටවුන්ෂෙන්ඩ්ගේ දෙවන බිරිඳ වන වල්පොල්, වෝර්ටන් සාමිවරයා සමඟ ප්‍රේම සම්බන්ධයක් පවත්වාගෙන ගියේය. ටවුන්ෂෙන්ඩ් දැනගත් විට  ඔහු ඇයව රේන්හැම් ශාලාවේ සිර කර තැබූ අතර 1726 දී ඇය මිය යන තෙක් ඇය එහි රැඳී සිටියාය.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
1963 දී ගන්නා ලද මෙම ඡායාරූපය "නිව්බි පල්ලියේ අවතාරය" නම් වූ අවතාරයකි.

නිව්බි පල්ලියේ අවතාරය "නිව්බි හාමුදුරුවන්" ලෙසද නම් කර ඇත. 
පූජ්‍ය කේඑෆ් සාමිවරයා 1963 දී එංගලන්තයේ උතුරු යෝක්ෂයර් හි නිව්බි පල්ලිය තුළ මෙම ඡායාරූපය ගත් විට, එය සැකයට භාජනය විය: බොහෝ දෙනා විශ්වාස කළේ මෙම දර්ශනය හුදෙක් හොඳින් සිදු කළ ද්විත්ව නිරාවරණයේ ප්‍රතිඵලයක් බවයි.

ඡායාරූපයෙහි ඇති අවතාරය වෛද්‍යවරයකු නොවන බව ස්වාමීන් වහන්සේ කියා සිටියේය.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

අධ්‍යාත්මික මාධ්‍යවේදියෙකු සහ ඡායාරූප ශිල්පියෙකු වන රිචඩ් බෝර්ස්නෙල්, අධ්‍යාත්මික විද්‍යාඤ විලියම් තෝමස් ස්ටෙඩ්ගේ ඡායාරූපයක් සහ දකුණු අප්‍රිකානු යුද්ධයේදී මියගිය බෝයර් අණදෙන නිලධාරියෙකු වූ පීට් බොතා ලෙස හදුනාගත් ෆැන්ටම් ය.

රිචඩ් බෝර්ස්නෙල්ගේ 1902 ඡායාරූපය.
1908 දී එෆ්. සී. බාන්ස් නම් පුද්ගලයෙක් බෝර්ස්නෙල් වෙත ගොස් ඡායාරූප ශිල්පියා වංචාවක් ලෙස හෙළිදරව් කිරීමට උත්සාහ කරමින් කියා සිටියේ ඡායාරූපයේ ඇති "ෆැන්ටම්" ඵ් තමා බව පිළිගත් බවයි.

වසන්ත විතාරණ - අබිරහස් අඩවිය (පරිපාලක)

================================================

උපුටා ගැනීම් සහිතයි ....!!! 
දයාබර පාථක සහෘදයිනි ඔබ මෙම වෙබ් අඩවිය හා පළකෙරෙන ළිපි පිළිඹඳව සෑහීමකට පත්වේනම්  like කිරීමෙන් හා share කිරීමෙන් මිතුරන් අතරේ බෙදාහැරීමට කාරුණික වන්න...ඔබගේ වටිනා අදහස් දැක්වීමද (''Comment'') අගය කොට සළකමි...ස්තුතියි....
අබිරහස් අඩවිය - Abirahas Adawiya 

No comments:

Post a Comment